پسر عزیزم به دنیای مامان و بابا خوش اومدی

بدون عنوان

1395/4/20 12:54
نویسنده : مامان
51 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان الان که دارم این مطلب و واست مینویسم 20  تیرماه 1395 ساعت 11:44  صبح هست پسرم الان توی 28 هفته هستی دوازدهم تیرماه رفتم سونو گرافی سونوی رشد جنین دکتر واسم نوشته بود رفتم انجام دادم خیلی دلم میخواست ببینمت اما صفحه مانیتورش فقط سمت خودش بود بهم گفت الان توی 26 الی 27 هفته هستی وزنت هم 860 گرم هست قربونت بشم پسر مامان بوس...مامان دیروز رفته واست کلی وسایل خریده لباسهای خوشکل خوشکل و جوراب های قشنگ کلی ذوقشون وکردم و تصور کردم که اینا رو تنت کنم چه فرشته ای میشی پسر گلم فعلا مامانی و بابایی هنوز درگیر کارهای خونه جدید هستیم اتاقت هنوز آماده نیست کلی کار داریم که خونه رو روبه راه کنیم مامانی هزار تا آرزوی قشنگ واست داره از خدا میخوام به همه مامانایی که تو راهی دارن کمک کنه به منم کمک کنه که تو رو بتونم بزرگ کنم و به ثمر برسونم تو هدیه ای از طرف خدا هستی که من باید به نحو احسن ازت مواظبت کنم . هوات و داشته باشم مامانی بعضی موقع ها فکر میکنه که چون تجربه بچه داری ندارم یکم برام مشکل باشه ولی بعدش میگم منه همه همینطوری بودن و من تنها نیستم . عزیز دلم دوست دارم همینطور باهات حرف بزنم ولی فعلا باید برم عزیزم خیلی دوست دارم بایبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)